Βιογραφικό






Αρχιτέκτονας Μηχανικός του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου.

Γεννήθηκα στη Ρόδο το 1966 και είμαι ο πρωτότοκος γιος  πενταμελούς οικογένειας. 
Ο πατέρας μου Μανώλης από το χωριό Άγιος Ισίδωρος - ράφτης στο επάγγελμα – δούλεψε σκληρά  για να μορφώσει τα τρία παιδιά του. 
Τον αδερφό μου Κώστα δικηγόρο, τον  Μιχάλη οδοντοτεχνίτη και εμένα. 
Η μητέρα μου Άννα από την Τήλο, αφιέρωσε όλη της τη ζωή για να μας προσφέρει απλόχερα  αγάπη, ιδανικά και αξίες.
Είμαι παντρεμένος με την Κατερίνα Καλλιγά- διακοσμήτρια-που μου χάρισε δύο γιους, τον Μανώλη και τον Θωμά. 
Η οικογένεια μου ήταν και είναι ο φάρος που φωτίζει  όλες μου τις “διαδρομές”.

ΜΕΛΟΣ:

1995: του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος ( Τ.Ε.Ε ).

1996 : της Πανελλήνιας Ένωσης Αρχιτεκτόνων  (ΣΑΔΑΣ – ΠΕΑ).

2000: του Συλλόγου Μελετητών Δημοσίων Έργων

2001: Γραμματέας του Διοικ. Συμβουλίου Συλλόγου Αρχιτεκτόνων Δωδ/σου.

2003: Αντιπρόεδρος του Διοικ. Συμβουλίου Συλλόγου Αρχιτεκτόνων Δωδ/σου.

2008: του Συμβουλίου Ανάπτυξης του Δήμου Ροδίων.

2009: του Δ. Σ. του Αναπτυξιακού & Πολιτιστικού Συλλόγου Α.ΠΟ.ΠΕ.Σ.

2013: του Διοικ. Συμβουλίου της Δημόσιας Κεντρικής Βιβλιοθήκης Ρόδου.

2015: του Διοικητικού Συμβουλίου του Γυμναστικού Συλλόγου Διαγόρα.

2016: του Πειθαρχικού Συμβουλίου Π. Τ. Τ.Ε.Ε Δωδ/σου.

2019: της Αντιπροσωπείας του  Π. Τ. Τ.Ε.Ε Δωδ/σου.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ενόψει των εκλογών…